1 პროექტის სახელი: საქართველოში არსებული ენერგორესურსების შესწავლა
2 პროექტის მოკლე აღწერა 1–2 წინადადებით;მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოში არსებულენერგორესურსებს და მათ გამოყენებას მოსახლეობის კეთილდღეობისათვის.
३ პროექტის სრული აღწერა: საქართველო ენერგორესურსებით მდიდარი ქვეყანაა მოსწავლეები ნაკლებად იცნობენ ენერგიის წყაროებს, მიღების გზებს, მისი მიზნობრივად გამოყენებისა და ეკონომიურობის პირობებს।
३ პროექტის სრული აღწერა: საქართველო ენერგორესურსებით მდიდარი ქვეყანაა მოსწავლეები ნაკლებად იცნობენ ენერგიის წყაროებს, მიღების გზებს, მისი მიზნობრივად გამოყენებისა და ეკონომიურობის პირობებს।
დღეისათვის არსებული მილევადი რესურსების გამოყენება /ნავთობი, გაზი, ქვანახშირი/ მნიშვნელოვან ზიანს აყენებს ბუნებას। მიმდინარეობს ეკო –კატასტროფები: ბინძურდება ჰაერი იჩეხება ტყის მასივები, იფიტება ნიადაგი, ყოველწლიურად იზრდება ჰაერის საშუალო ტემპერატურა, მიმდინარეობს გაუდაბნოება, ფერხდება ფლორისა და ფაუნის ზრდა– განვითარება, გადაშენების გზაზეა უმეტესი ნაწილი।
განახლებული ენერგეტიკის ტექნოლოგიები ნაკლებად აყენებს ზიანს ბუნებას।
მეტად მნიშვნელოვანია მზის, ქარის,წყლის ენერგიისა და ბიომასის გამოყენება
მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად। თითოეული ჯგუფი იტს–ის საშუალებით იკვლევს მასალებს ზოგი მოიკვლევს მასალებს საქართველოში არსებული წყლის რესურსებისა და ენერგიის მისაღებად მათი გამოყენების შესახებ, ზოგი ქარის ენერგიის გამოყენებას შეისწავლის, ნაწილი–მზის ენერგიას, ნაწილი კი ბიოგაზისგამოყენებას საოჯახო მეურნეობაში
მოსწავლეები აწყობენ სამუშაო გასვლებს, ეძებენ მასალებს, ადგენენ რუკებს, დიაგრამებს, ამზადებენ ბუკლეტებს მოსახლეობის ინფორმაციის მიზნით, ხვდებიან შესაბამის სპეციალისტებს, იღრმავებენ ცოდნას
მოვაწყობთ ექსკურსიას რომელიმე ჰიდროელექტროსადგურისა და წყალსაცავის დასათვალიერებლად
4 მონაწილეთა ასაკი: მეათე კლასის მოსწავლეები
5 ვადები/ხანგრძლივობა: სამი თვე
6პროექტის შესაძლო აქტივობები: ბუნებაში გასვლა, მდინარის დათვალიერება, მოპოვებული მასალების პრეზენტაცია, დისკუსიის მოწყობა
7 მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: საკითხების მოკვლევისა და შესწავლის დროს მოსწავლეები მიიღებენ ინფორმაციას საქართველოში არსებულ ენერგორესურსებზე। რა კეთდება მათი ეფექტურად გამოყენების მიზნით, საკმარისია თუ არა მათ მიერ გამომუშავებული ენერგია მოხმარებისთვის। მოიპოვებენ ინფორმაციას რაიონში არსებული მდინარის თვისებების შესახებ। მათ უღვივდებათ ენერგიის ეკონომიურად მოხმარებისა და დაზოგვის ინტერესი
4 მონაწილეთა ასაკი: მეათე კლასის მოსწავლეები
5 ვადები/ხანგრძლივობა: სამი თვე
6პროექტის შესაძლო აქტივობები: ბუნებაში გასვლა, მდინარის დათვალიერება, მოპოვებული მასალების პრეზენტაცია, დისკუსიის მოწყობა
7 მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: საკითხების მოკვლევისა და შესწავლის დროს მოსწავლეები მიიღებენ ინფორმაციას საქართველოში არსებულ ენერგორესურსებზე। რა კეთდება მათი ეფექტურად გამოყენების მიზნით, საკმარისია თუ არა მათ მიერ გამომუშავებული ენერგია მოხმარებისთვის। მოიპოვებენ ინფორმაციას რაიონში არსებული მდინარის თვისებების შესახებ। მათ უღვივდებათ ენერგიის ეკონომიურად მოხმარებისა და დაზოგვის ინტერესი
შექმნიან რუკებს, დაამზადებენ ბუკლეტებს, გამოუშვებენ კედლის გაზეთს
8სარგებელი სხვებისთვის: ინფორმაციას მიიღებენ მშობლები, საზოგადოების წარმომადგენლები, სხვა მოსწავლეები
9სამუშაო ენა: ქართული
10მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: არა
11საგნებთან / საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოპოვებული მასალები დაკავშირებულია გეოგრაფიის, ქიმიის გაკვეთილებზე შეძენილ ცოდნასთან
8სარგებელი სხვებისთვის: ინფორმაციას მიიღებენ მშობლები, საზოგადოების წარმომადგენლები, სხვა მოსწავლეები
9სამუშაო ენა: ქართული
10მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: არა
11საგნებთან / საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოპოვებული მასალები დაკავშირებულია გეოგრაფიის, ქიმიის გაკვეთილებზე შეძენილ ცოდნასთან
მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევითი უნარ–ჩვევები
12პროექტის ფასილიტატორი: ნინელი ფარცხალაძე
13ფასილიტატორის ელ–ფოსტა:nfarcxaladze2010@gmail.com
14პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:nfarcxaladze.blogspot.com
12პროექტის ფასილიტატორი: ნინელი ფარცხალაძე
13ფასილიტატორის ელ–ფოსტა:nfarcxaladze2010@gmail.com
14პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:nfarcxaladze.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий